Remarketing
Misschien heb je zelf wel eens gekeken op een website en kwam je later ergens anders advertenties tegen van dit specifieke bedrijf? Dat wordt ook wel remarketing genoemd. Bij remarketing benader je de mensen die jouw website eerder hebben bezocht nog een keer met advertenties.

De voordelen van remarketing

De kans is ontzettend groot dat iemand jouw website bezoekt zonder een product of dienst af te nemen. Door remarketing in te zetten breng je jouw bedrijf opnieuw bij deze persoon onder de aandacht. De voordelen van remarketing zijn:

E

Hierdoor blijf je altijd in beeld bij potentiële klanten.

E

Je kunt advertenties personaliseren op basis van een eerder websitebezoek.

E

Je benadert personen die al eerder een bezoek hebben gebracht aan jouw website, hierdoor is de kans groter dat zij alsnog actie zullen ondernemen na het zien van jouw advertentie.

Remarketing inzetten

Je kunt remarketing inzetten via verschillende kanalen. Bijvoorbeeld via het Google Display Netwerk of via social media platformen. Ben je benieuwd welke manier van remarketing het beste past bij je bedrijf? Onze talentvolle studenten gebruiken hun kennis graag om mee te denken over jouw remarketing campagne.