CRO
Je website wordt goed gevonden in Google. Je advertenties in Google Ads en social media zijn een succes. Kortom: er komt genoeg verkeer naar je website. Toch haal je niet voldoende rendement uit je bezoekers: ze converteren te weinig, niet vaak genoeg, of de orderwaarde is te laag. Heb je het gevoel dat het beter kan? Dan moet je je bezig gaan houden met conversie optimalisatie.

De voordelen van CRO

E

Meer rendement uit jouw campagnes.

E

Je leert jouw doelgroep beter kennen. Met deze informatie kun je je website en campagnes beter inrichten.

E

Een kostenbesparing; alleen effectieve aanpassingen worden doorgevoerd.

E

Je investering verdient zich snel terug.

A/B testen als onderdeel van conversie optimalisatie

Bij een A/B test verdeel je de bezoekers van een bepaalde pagina in twee groepen: groep A en groep B. Groep A schotel je een andere variant van de pagina voor dan groep B. De structuur, kleuren of afbeeldingen van de pagina’s zijn dan verschillend. Door deze A/B test uit te voeren leer je je bezoekers kennen en kunnen we jouw website optimaliseren op basis van de resultaten. Zo haal je het maximale uit je website!

Wij komen graag met jou in contact!

Benieuwd naar de mogelijkheden? Wij komen graag met jou in contact!
Wij brengen de kansen voor jouw bedrijf in kaart op het gebied van online marketing.